Recomandari si solutii pentru partenerii nostri in contextul COVID-19
Intrebari frecvente
- Cum pot plati rata de leasing?
-
Platile se fac, in baza facturii fiscale sau din proprie initiativa, conform graficului de esalonare a platilor,
prin ordin de plata in conturile Transilvania Leasing & Credit IFN SA sau prin numerar la:
- - sediul central din Brasov, B-dul Eroilor, 3A, intrarea C, mezanin
- - la punctul de lucru din Cluj, str. Bucuresti, nr.16, parter
- - la punctul de lucru din Bucuresti, sector 4, Splaiul Unirii, nr. 16, etaj 3, camera 307
- - la punctul de lucru din Sibiu, strada Revolutiei, nr.1, etaj 2, camera 14
RO07 BACX 0000 0006 2907 4000 – Unicredit Tiriac Bank Suc. Brasov
RO65 OTPV 2100 0005 4865 RO01 – Otp Bank Brasov
RO85BTRL00801202149155XX – Banca Transilvania Brasov - Cum primesc factura in timp util?
- Transilvania Leasing & Credit IFN SA transmite facturile fiscale prin mijloce electronice. Imediat ce se emite factura,
dumneavoastra o primiti in format electronic.
Puteti accesa factura oricand doriti, de pe calculator accesand site-ul de suport: http://www.transilvanialeasingsicredit.ro/login-suport-clienti.html, folosind user-ul si parola personalizate. Daca nu aveti pana acum un user si o parola personalizate, ne puteti contacta pe adresa de e-mail: marketing@tsla.ro.
Factura se transmite prin mijloace electronice si/sau posta imediat dupa emiterea ei, adica inainte de data scadentei cu cel putin 5 zile calendaristice. - Care este cursul de facturare in cazul facturilor pentru plata ratei de leasing?
- Cursul de facturare este cursul BNR + 1% din ziua emiterii facturii
- Se pot achita in avans rate de leasing?
- Pe parcursul derularii contractului de leasing, pe baza unei solicitari scrise, aveti posibilitatea modificarii valorii ratei de leasing, in functie de o suma de capital pe care doriti sa o achitati in avans.
- Se poate achizitiona bunul inainte de expirarea contractului de leasing?
- Utilizatorul are dreptul, chiar inainte de expirarea contractului, sa achizitioneze bunul, dar nu mai devreme de 12 luni, asa cum prevad dispozitiile legale in vigoare. In acest caz costul acestei tranzactii va fi egal cu suma ratelor de capital neajunse la scadenta + dobanda curenta + valoarea asigurarii casco curente + valoarea reziduala + taxele vamale (daca este cazul) + comision de rambursare in avans.
- Se poate modifica durata unui contract de leasing?
- La cererea utilizatorului se poate modifica durata contractului de leasing prin reducerea sau prelungirea acestuia si re-scadentarea ratelor de leasing in consecinta.
- Vreau sa predau (cesionez) contractul de leasing. Cum procedez?
- Pe parcursul derularii contractului de leasing, pe baza unei solicitari scrise, aveti posibilitatea cesioanarii
tuturor drepturilor si obligatiilor contractuale.
Cesiunea unui contract de leasing presupune cedarea de catre Utilizator, numit in contractul de cesiune Cedent, a
drepturilor si obligatiilor ce decurg din contractul de leasing catre o terta persoana, numita Cesionar al
contractului cesionat, dupa ce in prealabail acesta din urma a obtinut acordul de finantare.
Un contract de leasing poate fi transferat catre un alt utilizator, numai cu conditia achitarii integrale a sumelor facturate catre utilizatorul initial, pana la momentul cesiunii. - Vreau sa plec cu masina in afara tarii. Cum procedez?
-
Pentru a putea parasi teritoriul tarii cu autovehiculul ce face obiectul unui contract de leasing este necesar sa va
asigurati, inaintea plecarii, ca detineti urmatoarele documente:
- permis de conducere pentru categoria autovehiculului;
- certificat de inmatriculare cu ITP valabila
- carte verde valabila in tarile in care veti circula;
- copia politei CASCO + supliment la extern (daca este cazul);
- procura eliberata de Transilvania Leasing & Credit IFN SA
Cartea verde se elibereaza odata cu polita RCA. In functie de asigurator aceasta acopera pagubele produse tertilor de catre asigurat in tarile trecute in tipizat si nebarate. In cazul in care tara de destinatie este una din tarile barate pe tipizatul de carte verde, se emite un supliment pentru aceasta, ce urmeaza a fi achitat de catre utilizator si difera ca valoare, in functie de perioada, tipul autovehiculului si tarile tranzitate.
Eliberarea procurii se face doar in conditiile in care toate obligatiile financiare sunt achitate. Pentru obtinerea procurii va rugam sa ne trimiteti o solicitare scrisa (cerere cf model) la numarul de fax: 0268/319455 sau pe adresa de e-mail: office@tsla.ro.
In vederea obtinerii procurii, ne puteti contacta si telefonic la numarul: 0268/315172 sau 0268/315173 .
Procura se poate obtine pe o perioada de maxim o luna cu posibilitatea reinnoirii. - Am o dauna, cum procedez?
-
In cazul unei daune, se solicita societatii de leasing eliberarea unei procure si a unei copii dupa polita CASCO,
ulterior se va face avizare telefonica, catre societatea de asigurari la numarul de telefon care apare pe procura,
respective, urmatoarele numere de telefon:
- Asirom - 0219599;
- Astra - 0800080088;
- Garanta - 0268322494;
- Groupama - 0374110110;
- Omniasig - 0219669;
- Uniqa – 0374400400.
Avizarea presupune informatii referitoare la evenimentul rutier (locatia, data, ora producerii, avarii rezultate), datele de identificare ale conducarorului auto si ale autovehicului implicat. Pentru deschiderea unui dosar de dauna in vederea repararii autovehiculului avariat, conducatorul auto implicat in eveniment, se va prezenta la un centru de constatare al asiguratorului casco sau rca, dupa caz, cu urmatoarele acte:
- copie polita de asigurare, in valabilitate
- imputernicire deschidere dosar de dauna, emisa de societatea de leasing pe numele conducatorului auto implicat in eveniment, in original
- cartea de identitate a conducatorului auto, in original
- permisul de conducere al conducatorului auto imputernicit, in valabilitate, in original
- certificatul de inmatriculare al auto implicat in eveniment, in original, cu ITP valabil
- documente emise de Sectia de Politie pe raza careia s-a produs evenimentul, proces verbal, autorizatie reparatie, anexa II, functie de eveniment, din care sa rezulte vinovatia unuia dintre coducatorii auto, in original
- constatare amiabila (originalul sau copia tipizatului), acesta se completeaza la absolut toate rubricile de catre cei doi condicatori auto si se semneaza, copie dupa polita de asigurare RCA a celui vinovat, certificate de inmatriculare, permis, carte de identitate si numere de telefon. Constatul amiabil de completeaza si este valabil numai in cazul in care in eveniment au fost implicate maxim doua autovehicule si nu au rezultat decat daune materiale celor doua vehicule. - Dauna totala
-
In cazul unui eveniment in urma caruia obiectul contractului de leasing este deteriorate, in functie de gravitatea
avariilor, asiguratorul poate declara obiectul contractului de leasing ca fiind dauna totala. Pasii ce trebuiesc
parcursi de dumneavoastra sunt aceeasi ca si in cazul unei daune partiale. Situatia difera in ceea ce priveste
reparatia bunului.
Utilizatorul are optiunea retinerii epavei bunului in contravaloare decisa de asigurator, maxim 25% sau se poate licita aceasta si incasa intreaga valoare asigurata in anul evenimentului. Licitarea de catre asigurator a epavei bunului se face in functie de conditiile de asigurare ale acestuia, diferind de la o societate de asigurari la alta.
In momentul incasarii despagubirii de la asigurator se vor retine sumele datorate de catre utilizator. Surplusul va fi virat acestuia intr-un cont specificat de el, intr-o adresa oficiala. - Am pierdut placutele de inmatriculare. Cum procedez?
- In situatia pierderii placutelor de inmatriculare, trebuie sa prezentati catre Transilvania Leasing & Credit IFN SA dovada de la Politie (sau act notarial), in original, conform careia s-a pierdut placuta si o copie a certificatului de inamtriculare (talon auto), copie dupa cartea de identitate a solicitantului. Reprezentantul societatii noastre va depune solicitarea catre Politia Romana. Veti fi invitat la sediul societatii noastre pentru a ridica placuta in momentul obtinerii sau o veti primi prin intermediul postei rapide, daca sunteti din alt oras.
- Am pierdut certificatul de inmatriculare – cum obtin un duplicat?
- In situatia pierderii certificatului de inmatriculare, trebuie sa prezentati catre Transilvania Leasing & Credit dovada emisa de la Politie in acest sens, sau o declaratie pe proprie raspundere a persoanei care semnaleaza pierderea si o copie a cartii de identitate a solicitantului. Reprezentantul societatii noastre va depune solicitarea catre Politia Romana. Veti fi invitat la sediul societatii noastre pentru a ridica duplicatul talonului in momentul obtinerii sau il veti primi prin intermediul postei rapide, daca sunteti din alt oras.
- Talonul mi-a fost retinut de Politia Romana. Cum il recuperez?
- In aceasta situatie trebuie sa ne prezentati dovada de la politie conform careia s-a ridicat talonul, si documentele justificative pentru recuperare (ex: dovada efectuarii inspectiei tehnice tehnice provizorii, dovada detinerii rovinietei etc) precum si copie dupa cartea de identitate a solicitantului. In momentul recuperarii certificatului de inmatriculare sunteti invitat la sediul societatii noastre din Brasov pentru a-l ridica sau il veti primi prin intermediul postei rapide (daca aveti domiciliul inafara orasului Brasov).
- Am ajuns la finalul perioadei contractuale. Care este procedura?
-
Dupa ce ati achitat obligatiile contractuale, trebuie sa va prezentati la sediul societatii de leasing cu
certificatul de inmatriculare in original, imputernicire (daca este cazul) pentru persoana desemnata sa ridice
documentele si stapila societatii dvs (daca este cazul). Veti primi toate actele necesare inmatricularii
autovehiculului:
o Actul constatator eliberat de Vama – daca este cazul
o Copia Ordinului de Plata in Vama - daca este cazul
o Fisa de inmatriculare vizata de Administratia Financiara
o Certificatul de neurmarire fiscala al societatii de leasing de la Directia de Impozite si Taxe Locale
o Cartea de identitate original
o Cheia a doua – daca este cazul
o Certificatul de inmatriculare semnat si stampilat. - Pot schimba garantiile in timpul contractului de credit?
- Da, se pot schimba garantiile, dar vei avea nevoie de acordul nostru. Pentru a realiza acest lucru, trebuie sa ne propuneti alte garantii ce le vor inlocui pe cele existente, dar care sa aiba acelasi nivel de acoperire si acelasi grad de lichiditate.
- Am schimbat sediul social, ce trebuie sa fac?
- Pentru a putea realiza schimbarea in sistemul informatic, trebuie sa ne transmiteti o instiintare stampilata si semnata si copia dupa noul certificat de inregistrare de la Registrul Comertului.
- Vreau sa schimb adresa de corespondenta, ce trebuie sa fac?
- In cazul in care doriti sa primiti facturile la o alta adresa decat cea comunicata in momentul incheierii contractului, va rugam sa ne informati in scris asupra acestui aspect si sa ne trimiteti instiintarea la nr de fax: 0268/319455 sau pe adresa de e-mal: office@tsla.ro
Legaturi rapide
-
Calculator rate
Afla valoarea ratelor
-
Documente necesare
Aici gasesti lista cu documentele necesare pentru a demara solicitarea unui leasing sau credit
-
Aplica on-line
Completeaza formularul online si te vom contacta in scurt timp
-
Bancassurance
Asigurarea bunurilor luate in leasing/credit
-
Oferte speciale
Oferte speciale pentru imobile, masini si echipamente
-
Bunuri in executare
Licitatii bunuri aflate in executare silita
Indici EURIBOR & ROBOR
EURIBOR | ROBOR | |
---|---|---|
1 luna | 2.795 | 5,80 |
3 luni | 2.839 | 5,91 |
6 luni | 2.637 | 5,98 |
12 luni | 2.469 | 6,02 |
Curs valutar BNR
20/12/2024 | ||
---|---|---|
Euro (EUR) | 4.9764RON | |
Dolar american (USD) | 4.7908RON | |
Lira sterlina (GBP) | 5.9910RON | |
Franc elvetian (CHF) | 5.3538RON |